طراحی سایت عمومی

هر کسب و کاری برای موفقیت بیشتر به یک وبسایت نیاز دارد. این اولین قدم رشد کسب و کار شما است.

سئو سایت

"اگر هنوز برای کسب و کار خود وبسایتی راه اندازی نکرده اید، به زودی کسب و کار خود را ورشکسته در نظر بگیرید."

بیل گیتس بنیان گزار مایکروسافت
seo
:

ابزارهای طراحی وبسایت عمومی

بسته به نوع وبسایت و دسته بندی هیی که پیش تر آن ها اسم بردیم، ابزار های مختلفی برای توسعه وبسایت وجود دارد. هسته همه این وبسایت ها یک سیستم مدیرت محتوا می باشد. اما سیستم مدیریت محتوا چیست؟ در واقع سیستم مدیریت محتوا (Content management system) که به اختصار به آن CMS می گویند، سی ام اس برنامه ای کامپیوتری است که امکان انتشار، ویرایش و مدیریت محتوا، پاک کردن و همچنین نگهداری از طریق یک هسته مرکزی را فراهم می‌کند. معروف ترین سیستم های مدیرت محتوای مورد استفاده در سایت های عمومی شامل وردپرس، جوملا و شاپیفای می باشد.

ابزار های طراحی وبسایت فروشگاهی عمومی

ابزار های طراحی وبسایت خبری عمومی

ابزار های طراحی وبسایت شخصی

شما هم ممکن است به دنبال راه اندازی وبسایت شخصی خود باشید، هدف از راه اندازی وبسایت شخصی شامل وبلاگ نویسی و یا سایت تک صفحه ای برای نمایش رزومه، سوابق خود و اطلاعات تماس باشید. در هر صورت شما می توانید از ابزارها و طراحی های عمومی برای توسعه سایت شخصی خود استفاده کنید. اما اگر هدف شما از راه اندازی یک وبسایت شخصی، وبلاگ نویسی می باشد، باید توجه کنید که انتخاب سیستم مدیرت محتوا یک موضوع بسیار مهم در این زمینه می باشد.

تفاوت

طراحی وبسایت عمومی و طراحی وبسایت اختصاصی چیست؟

در طراحی سایت عمومی شما امکان زیادی برای شخصی سازی ندارید و از ابزارهایی که پیش تر توسعه پیدا کرده اند استفاده خواهید کرد. اما در طراحی سایت اختصاصی همه جزئیات و کلیات سایت بر اساس نظر کارفرما طراحی خواهند شد. بدیهی است که در طراحی سایت عمومی ابزارها به گونه ای توسعه پیدا می کنند که حداکثر پوشش را داشته باشند.

برای افرادی که اولین بار است که مالکیت وبسایت تجربه می کنند، پیشنهاد می کنیم که از طراحی های عمومی استفاده کنند. زیرا در طراحی عمومی مواردی دیده شده است که شاید قبلا به آن نیندیشیده باشید، هرچند آژانس دیجیتال مارکتینگ کوچ لب به شما در تجربه بهترکمک می کند. نکته بعدی مدیریت منابع مالی می باشد که در طراحی عمومی بدیهی است که مبلغ قرارداد کمتر از طراحی وبسایت اختصاصی می باشد. اما نهایتا نباید از این موضوع غافل شد که در طول مسیر توسعه کسب و کار اینترنتی و یا وبسایت شما، همواره با نیازهای جدیدی روبرو خواهید شد که بهتر است بعد از شناسایی دقیق این نیاز ها اقدام به صرف زمان و هزینه در طراحی وبسایت ویژه خود کنید.

>

طراحی با وردپرس می تواند راه حل مناسبی باشد؟

پاسخ به این سوال بر اساس هدف شما از راه اندازی و طراحی وبسایت متفاوت می باشد. توجه داشته باشید که وردپرس به شما امکان راه اندازی وبسایت با طرح پوسته دلخواه و ابزارهای بی نهایتی که در مخزن آن قرار گرفته است را می دهد. از سوی دیگر ارائه آپدیت های منظم به شما این تضمین را می دهد که همواره وبسایت شما به روز خواهد بود و از مشکلات امنیتی پیش گیری می شود. از سوی دیگر با در نظر گرفتم اهمیت موتور های جستجو وبسایت های وردپرسی دارای امکانات راحت تری برای سئو و دریافت ترافیک از موتور های جستجو می باشند.

از سوی دیگر وردپرس دارای محدودیت هایی برای شخصی سازی می باشد، هرچند این مورد در نسخه های اخیر ارتقا چشمگیری پیدا کرده است و می توان وردپرس را در طراحی سایت های اختصاصی نیز مورد استفاده قرار داد. و دلیل دیگری که شاید شما را در انتخاب وردپرس برای طراحی عمومی مردد کند، وجود سرعت سایت می باشد. در یک وبسایت عمومی ابزارهای زیادی قرار داده می شود که بر اساس نیاز وبسایت شما ممکن است هرگز به استفاده از آن نیاز پیدا نکنید. وجود این توابع و ویژگی ها در بعضی موارد می تواند باعث کندی سرعت وبسایت شود.

آیا

طراحی عمومی برای من مناسب است؟

برای شناسایی دقیق نیاز های خود توصیه می کنیم که با همکاران ما در کوچ لب تماس بگیرید. ما در کوچ لب بر اساس تجربه های پیشین به شما بهترین مشاوره را ارائه خواهیم داد تا شما بتوانید بهترین تصمیم را بر اساس منابع و هدف خود اتخاذ کنید.

ایده‌ای برای شروع کسب‌وکار دارید؟

با ما تماس بگیرید.